Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Klantgerichte strategie voor B2B-markten

Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Beschrijving
  • Overzicht

Doe diepgaande kennis op over het creëren van waarde voor klanten en waardevernieuwing op B2B-markten.


Deze drie dagen durende cursus van RSM Executive Education is bedoeld voor iedereen die werkzaam is in een B2B-omgeving. Leer de dynamiek van B2B-markten begrijpen, zodat je de waarde voor je klanten en bedrijf kunt vergroten. Je leert welke eisen een dergelijke klantgerichte strategie stelt aan je functie, rol of team en om vanuit het perspectief van de klant te denken. Het idee dat binnen een B2B-bedrijf successen alleen kunnen worden behaald op basis van het product of de dienstverlening wordt aan de kaak gesteld. Dr. Marian Dingena, specialist op het gebied van klantmanagement en ervaren bedrijfscoach, toont aan waarom een klantgerichte aanpak noodzakelijk is om de omzet van je organisatie te optimaliseren en hoe je op elk niveau voor impact kan zorgen. Na de eerste module ontwikkel je je eigen praktische verbeterplan dat tijdens de tweede module door de docent en cursusgenoten wordt beoordeeld.

This three-day programme by RSM Executive Education is for everyone working in a B2B environment. It will help you to understand the dynamics of B2B markets so you can enhance value for your customers and company. You will learn what demands such a customer-centric strategy makes on your function, role or team, and will learn to see things from a client's perspective. We will challenge the concept that within a B2B company the path to success is solely dependent on the product or service. Dr Marian Dingena, a customer management specialist and experienced business coach, will demonstrate why and how a customer-centric approach is necessary to optimise the results of your organisation, and how it is possible to create impact at every level. After the first module you will develop your own practical improvement plan that will be assessed during the second module by your teachers and peers.

Kosten

2018 Full-time Institutioneel € 2750 / hele opleiding
2018 Full-time Internationaal € 2750 / hele opleiding

characteristics

Na het voltooien van de opleiding:
* begrijp je de dynamiek van B2B-markten;
* heb je diepgaande kennis opgedaan over het creëren van waarde voor klanten en waardevernieuwing op B2B-markten;
* heb je geleerd hoe je je kennis van klanten kunt vergroten en hoe je je verbinding met interne en externe klanten kunt versterken;
* weet je hoe je de klantgerichte mentaliteit binnen je organisatie kunt verbeteren;
* ben je er klaar voor om een plan uit te voeren om de commerciële effectiviteit van je b

characteristics

After participating in this programme, you will be able to:
*understand the changing dynamics in B2B markets
*have acquired a deep understanding of creating customer value and value renewal in B2B markets
*have learned how to strengthen your customer knowledge and connections with internal and external customers
*know how to enhance the customer-centric mindset in your organisation
*be ready to execute a plan to contribute to your company's commercial effectiveness.

Niveau N.V.T.
Vorm Full-time
Incompany Nee
Open inschrijving Nee
Kosten (indicatie) Tussen de €450 en €1350
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands, Engels
Gefinancierd Privé
Afronding Certificaat
Credits 420