Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Regels voor effectieve besluitvorming

Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Beschrijving
  • Overzicht

Pas je organisatorische besluitvorming aan op basis van nieuwe inzichten die voortkomen uit KI en machine learning.


Mensen in bedrijven maken doorgaans honderden beslissingen per dag. Sommige beslissingen hebben gevolgen voor de lange termijn. Big data en slimme technologie zorgen er echter voor dat het besluitvormingsproces verandert. Tijdens deze drie dagen durende cursus leer je over nieuwe manieren van denken, zodat je beslissingen relevant blijven.

Deze cursus wordt aangeboden door RSM Executive Education en is gericht op managementdenken en -redeneren waarbij gebruik wordt gemaakt van de recente ontwikkelingen op het vlak van big data en kunstmatige intelligentie (KI). Je leert over vaardigheden voor het nemen van besluiten waarmee je je kunt richten op je markten, strategische voortgang kunt boeken en klanten kunt beïnvloeden. In de loop van drie dagen kijken we naar de beste principes voor managementbeslissingen (nadenken over big data en nadenken mét big data) en naar rationeel en irrationeel menselijk gedrag met betrekking tot productinformatie en -prijzen, en het sociale aspect van het nemen van beslissingen.

People in companies typically make hundreds of decisions every day; some of them have long-term implications. But big data and smart technology are changing the process of decision-making. This three-day programme will teach you new ways of thinking to keep your decision-making relevant.

This programme, offered by RSM Executive Education, focuses on managerial thinking and reasoning that uses recent developments in big data and artificial intelligence (AI). You will learn decision-making skills that will help you focus on your markets, make strategic progress, and influence consumers.. Over three days, we cover best principles for managerial decision-making – thinking about big data and thinking with big data – as well as rational and irrational human behaviour with regard to product information and prices, and the social aspects of decision-making.

Kosten

2018 Full-time Institutioneel € 2950 / hele opleiding
2018 Full-time Internationaal € 2950 / hele opleiding
2018 Full-time Institutioneel € 2950 / hele opleiding
2018 Full-time Internationaal € 2950 / hele opleiding

characteristics

Na deze cursus ben je in staat:
* 'illusies van begrip' binnen je organisatie te identificeren en de onbewuste vooroordelen die daar de oorzaak van zijn, beter te herkennen en hier beter mee om te gaan;
* het besluitvormingsproces van je organisatie aan te passen aan de nieuwste technologie, zoals KI en machine learning;
* ervoor te zorgen dat je organisatie voordeel haalt uit het nieuwste onderzoek naar hoe consumenten eigenlijk beslissingen nemen over geld, tijd, producten en diensten;
* om te

characteristics

After this programme, you will be able to:
*identify any 'illusions of understanding' in your organisation and improve your ability to recognise and deal with the unconscious biases that give rise to it;
*adapt your organisation's decisionmaking according to new technology such as AI and machine learning;
*allow your organisation to benefit from the latest research into how consumers actually make decisions about money, time, products, and services;
*deal with uncertainty and risk, and the proce

Niveau N.V.T.
Vorm Full-time
Incompany Nee
Open inschrijving Nee
Doorlooptijd 3 dagen
Kosten (indicatie) Tussen de €450 en €1350
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands, Engels
Gefinancierd Privé
Afronding Certificaat
Credits 420