Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Toonaangevende zakelijke dienstverlening

Erasmus Universiteit Rotterdam

  • Beschrijving
  • Overzicht

Binnen de zakelijke dienstverlening is veel ruimte voor groei en winst waarmee de relaties met de klant ook kunnen worden versterkt.


Eerst was het een reactieve break/fix IT-dienstverlening aan bedrijven. Later nam zakelijke dienstverlening de vorm aan van servicevoorstellen met toegevoegde waarde, zoals het leveren van prestatieadvies en -training.

Dit nieuwe certificeringsprogramma voor professionals binnen de zakelijke dienstverlening bestaat uit vijf modules en is door RSM Executive Education en Maastricht University School of Business and Economics (SBE) ontworpen als reactie op een uitnodiging van bedrijfsleiders uit de productie-industrie en dienstverlening.

Onze opleiding zakelijke dienstverlening is nuttig voor iedereen die zich binnen een bedrijf met zakelijke dienstverlening bezighoudt. Om een echte dienstverlener te worden, heb je nieuwe bedrijfsmodellen nodig, moeten er nieuwe organisatorische structuren worden geïmplementeerd en moet de manier waarop prestaties worden beheerd, worden aangepast.

Managers en professionals die al binnen de zakelijke dienstverlening werkzaam zijn, of dit binnenkort gaan zijn, zullen baat hebben bij de lessen van onze faculteit en bij het uitwisselen van gedachten met andere deelnemers.

It was first used as a reactive service providing break/fix IT services to businesses. Later, Business Services became value-added service propositions, for example providing per­formance con­sulting and training.

This new diploma programme for professionals in Business Services, in five modules, was co-created by RSM Executive Education and Maastricht University School of Business and Economics (SBE) in response to an invitation from business leaders in manufacturing industries and the service industry.

Our Leading Business Services programme is useful for anyone tasked with bringing the essence or soul of Business Services into an organisation. Becoming a true service provider is about finding new business models, im­ple­menting new organisational structures and changing the way performance is managed.

Managers and professionals already working in Business Services, or will do so in future, will find it helpful learning from our faculty and exchanging views with other participants.

characteristics

Om de mentaliteit van het bedrijf te veranderen, zijn een duidelijke visie en nieuw leiderschap noodzakelijk. Pluk de vruchten van de ondernemende sfeer, de praktische houding van deze opleiding en de nieuwe kennis die je tijdens deze opleiding opdoet. De opleiding zorgt direct voor waarde, gezien de snelle ontwikkeling van de markt, en is tevens een goede investering voor de lange termijn.

* Een inspirerende en uitdagende leeromgeving.
* Opdrachten die je nieuwe kennis toepassen op de activite

characteristics

Changing the mindset of the company requires a clear vision and new leadership. You will benefit from the atmosphere of entrepreneurial spirit, the hands-on attitude of our programme, and the knowledge you gain. The programme generates immediate value, given the rapid development of the market, and is a sound investment for the long-term.

*An inspiring and challenging learning environment
*Assignments that apply your learning to your company's activities
*Workshop to develop new Business Servic

Niveau N.V.T.
Vorm Full-time
Incompany Nee
Open inschrijving Nee
Kosten (indicatie) Geen opgave
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Engels
Gefinancierd Privé
Afronding Certificaat